čtvrtek 13. srpna 2009

Papuchálek Pelicháček

Alias Filip alias Ďáblík alias Rarach...je to papoušek a má ostrý zobáček, jak jsem se mohla přesvědčit. Je to nalezenec a Martinka naznala, že lepší než aby byl, chudáček, sežrán Bertem, k čemuž by dozajist došlo, kdyby zůstat s ní, je aby ho adoptovali někteří z kamarádů. Mě se moc líbil, ale najivní představa narazila na relitu v momentě, kdy jsme měli na rukou tlusté ponožky proti poklování, honili po bytě vystrašeného ptáčka, který za nic na světě nechtěl zpět do klece. Papoušek lítal a nejraději přistával buď na hlavě a nebo na rameni, což bylo horší, neboť potom kloval do odhalené kůže. Nakonec se to Pavlovi a Martince podařilo a role v otázce, zda budeme mít papouška, se trošku vyměnily. Mně ta představa už nepřipadla tak báječná jako předtím, ale Pavlovi přišlo, že se jen chudák bál a byl v cizím prostředí a že se na nás třeba zvykne...a když ne, bude Maťa shánět jiné papouščí adoptivní rodiče.


Večer se naučil otevírat dřířka z klece.

6 komentářů:

  1. Petruší ale ten ke krásnej:) a inteligentní!!! A kdo ho teďka teda vlastní?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo Petruší, je krásnej a inteligentní;-) M.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. No zatím jsme adoptivní papouščí rodiče mi a uvidí se, jestli se svojí nové role dobře zhostíme. Kdyby jsme naznali, že je to nevycválaný opeřenec (což je docela možné, protože opečenci většinou ecválají), tak budeme hledat jiné adoptivní rodiče a nebo půjde do zoo.
    Jisté zatím je, že vstáva v 6, což zas není tak brzy a že první noc jsme všichni přežili...i když jsme teda volali kamarádovi asi v 23:00, že papoušek vydává zobáčkem divné zvuky...ale bylo nám vysvětleno, že on si jen obrušuje rohovinu...
    Tobě se líbí tak, že bys ho potřebovala? ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Petruši myslíš MI jako MY jo????:) Chybí ti to posunkování že? HIHI Jaňulka

    OdpovědětVymazat
  6. Ano!!! Ona mi to už psala i Maťa, ale já nevím, jak to v komentáři zpětně změnit. Při posledním pokuse jsem ho pro jistotu smazala...prostě to posunkování mi chybí DOST :)

    OdpovědětVymazat