pondělí 7. června 2010

Inzerát

Jedna vědecká studie (ono jich je teda určitě mnohem víc, což nic nemění na tom, že já neznám ani jednu, ale určitě to tak nějak bude....) hovoří o tom, že ježdění s kočárkem je velmi prospěšné fyzickému i psychickému zdraví nejen toho, kdo v kočárku leží, ale zejména tlačitele. Dochází k posílení svalů, které jinak zůstávají zcela opomenuty, dále se posílí svaly, které se běžně posilují chůzí, na zrak příznivě působí okolní zeleň, pokud se s kočárkem pohybujeme v přírodě, na nervy kladně působí samotná procházka, ale je to násobeno velmi příjemným pocitem, který je spojen s působením blaha druhé osobě a v neposlední míře se na celkovém úžasném působení podílí i pohled na sladce spícího andílka. A proto:

Zapůjčím dítě do kočárku a to zcela zdarma a to i s kočárkem. Mohu nabídnout společnost jedné mladé, nadějné maminky v mojí osobě, ale vůbec se nebráním zapůjčení dítěte bez matky (která půjde v tom případě urychlenš spát). Možné ve všechny dny v týdnu.
Zn. Bystrc a okolí.

3 komentáře:

  1. já bych si to prosím někdy v příštím týdnu ráda rezervovala, chtěla bych zapůjčit i s maminkou ale; )

    OdpovědětVymazat
  2. Dobros Kaci, a ktery den se Ti to hodi? Ja mam neco zatim jen 17.6. jinak nic a preferuju dopoledne nebo odpoledne do 17:00, to se vraci Pavel, Pekne dny :)

    OdpovědětVymazat
  3. já budu mít od pondělí volno a práázdniny (mimochodem už jsem bakalářka a ještě jdu zkusit zabojovat o druhé bc; )takže budu moct kdykolik v podstatě! já se ti pak ozvu, jsem na Andulku zvědavá: )

    OdpovědětVymazat