úterý 18. května 2010

Trojitý zásah

Už docela vychytávám potřeby miminka. Teď už jsme pěkně najetí na látkové plenky, někdy dáme i svrchní kalhotky, ale ty jsou děsně velké a je to sice roztomilé, ale když leží Andulka na zádech, tak jí to teda nedělá moc dobře, že má zadeček výš než hlavu a občas si ublinkne. Takže místo klasických svrchních kalhotek občas dávám trojúhelník z nepropustné látky. Na velkou chodíme cca 5x denně, vždycky po kojení a už se mám docela daří vychytat to do umyvadla. Jen teda občas, když to příjde rychleji, než to čekám, tak se stane, že to kromě umyvadla schytá ještě něco. Poprvé to byl koberec v koupelně, můj ručník a dolítlo to až na dveře do koupelny, jednou moje šaty, které jsem si zrovna nově oblékla a posledně to schytaly zubní kartáčky...no prostě ňamka. Ale je to docela optimistické, vidět, jak opravdu tlačí a nespokojeně mručí, dokud ji nedám nad umyvadlo a pak ten výraz soustředění a uvolnění, naprostého klidu a pak - salva. Jsem zvědavá, jestli se to naučím i s nočníčkem, kde je dopadová plocha o dost menší, ale zase bych nemusela těch pět kojení absolvovat v koupelně. Mnooo, uvidíme :).

1 komentář:

  1. a čistíte si těma kartáčkama pořád zuby?: ))
    jinak se směju dost!

    OdpovědětVymazat